fredag 26 oktober 2007

Man slutar aldrig att förundras...

Detta kom till min mail nyligen:

Your masculinity just needed Megadik and larger penis!

Have you ever heard this, "Oh my God! Your penis is so small!"?Didn't you feel sad? Don't let women choose sexual toys but not you! Megadik will bring you to your sexual dreams! You must believe in this excellent preparation! "Gush! Your penis is unique!" Isn't that what you just love to hear? Soon you'll be the only one girls will dream about! Megadik is your real cure!

Jahapp. Det var det min maskulinitet behövde. Liknande mail landar konstant i inboxen på vår jobb-mail. Fråga mig inte varför. Kanske har mina föregångare beställt liknande produkter :) I vanliga fall brukar jag radera dem direkt. Men detta fångade mitt intresse med sin titel, jag förstod liksom inte hur man kunde behöva både Megadik och larger penis. Men i mailet fick jag mitt svar. Ett ytterst lustigt mail. För det första att de försöker närma sig männen känslomässigt; "Didn't you feel sad?" Jaa, snyft, det gjorde det faktiskt. För det andra att de sen menar att "unique" är det man vill höra..? I min värld är "unique" ett snällare sätt att säga att nåt e fult. Oj, vilken speciell tröja du har... hm... Sen att de använder ordet "gush!" är ju antagligen för att insinuera att det är en ytterst ung tjej som uttalar sig. Suck. Det var dagens höjdpunkt. Hah.

1 kommentar:

Anonym sa...

hördudu, va e d du försöker antyda om din föregångare?